66-річна зірка естради 90-х років приголомшила фанатів: Ірина Понаровська повернулася в шоу-бізнес

66-річна співачка Ірина Понаровська стала обличчям нової рекламної кампанії російського бренду MARP..

[19659002]

Співачка постала на фото практично без макіяжу і захопила шанувальників квітучим виглядом. Ірина Понаровська Ірина Понаровська таки повернулася в шоу-бізнес, і ми з упевненістю можемо заявити, що це рішення було правильним. Умінням співачки подати себе можна тільки захоплюватися.

Артистка давно співпрацює з брендом Марії Пшеничникова, який спеціалізується на концептуальних аутфітах. Після 8 років дружби з головним модельєром Ірина стала обличчям осінньо-зимової колекції, яка називається Ikebana.

«Коли ти збираєш ікебану, ти розповідаєш про свою суті. Людина може проаналізувати своє минуле, сьогодення, майбутнє. Ірина Віталіївні стала обличчям колекції невипадково. У ній є композиція, велике минуле, сьогодення і велике майбутнє. Філософія співачки стала для мене джерелом натхнення », – пояснила свій вибір Марія Пшеничникова. Ірина Понаровська Ірина Віталіївна виклала фото, на якому позує в плаття-жилеті чорного кольору з акцентної брошкою. Наряд відсилає нас в середньовічну Японію, де в пошані були відважні ніндзя. Завдяки чорному кольору, запаху і оригінальній формі спідниці образ легко зчитується і відмінно виглядає.

На знімках рекламної кампанії Понаровская позує практично без макіяжу і з високо укладеним волоссям. Шанувальники співачки щиро захопилися її образами: «Така красива майже без мейк», «Ірина Понаровська – жінка-шарм!», «Цілком чудово і оригінально! Ирина! Ви божественно виглядаєте! Ви моя улюблениця! »,« Якщо людина талановита, він дійсно талановита в усьому! ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *