BMW запатентувала систему пасивної безпеки для мотоциклів

Нехитра на перший погляд конструкція за задумом повинна грати роль імпровізованої м’яті зони, що гасить частину енергії удару.

Терміни «пасивна безпека» і «мотоцикл» не надто добре поєднуються. Як правило, виробники кидають всі свої сили на розробку нових систем активної безпеки для запобігання аварії. Але як бути, якщо електронні помічники і райдер безсилі? При ударі переднє колесо мотоцикл згортає в сторону, і в BMW звернули увагу на цей момент. Судячи з патентним зображень, компанія пропонує V-образну структуру позаду колеса, яка служить як напрямна при переміщенні назад і, очевидно, дозволяє колесу і вилці перетворюватися в свого роду деформуються зони, що розсіюють частина енергії удару, яка може передаватися на пілота.

поки що неясно, чи з’явиться подібне рішення на мотоциклі, але воно не здається дорогим або складним. Крім того, V-образну структуру теоретично можуть використовувати в якості кріплення радіатора або елементів обваження.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *