Facebook в Індії розширила перевірку фактів на достовірність

В Індії компанія Facebook розширила свою мережу перевірки інформації на достовірність з метою посилити регулювання політичної реклами напередодні парламентських виборів в країні.

” У понеділок Facebook Inc повідомила про розширення своєї мережі перевірки фактів на достовірність в Індії напередодні загальних виборів в країні “, – йдеться в повідомленні.

Компанія уклала п’ять нових партнерств, в тому числі з India Today Group, провідним місцевим медіа-центром , під лючів їх до своєї мережі для перевірки інформації.

Минулого тижня Facebook Inc заявила, що посилює правила, що регулюють політичну рекламу в Індії, щоб підвищити прозорість перед парламентськими виборами в країні, які відбудуться навесні 2019 року.

Нові запобіжні заходи компанії щодо прозорості реклами передбачають попереднє спеціальне щоб отримати рекламодавців, а також створення архіву реклами, де можна буде отримати інформацію про тих користувачів, які її переглядали, зокрема їх у раст, підлогу і місце розташування, а також дані про витрати на рекламу. Дані з такої бібліотеки політичної реклами будуть зберігатися в загальному доступі терміном до 7 років.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *