У продажу з'явився тримоторний Jeep, який потрібно заряджати від розетки

Основа гібрида Grand Commander – той же 2,0-літровий турбомотор потужністю 230 кінських сил (крутний момент – 311 Нм), що і в звичайній версії. Традиційному ДВС допомагають два електродвигуни: 121-сильний з обертовим моментом 315 Нм, і 90-сильний (крутний момент – 115 Нм).

Позашляховик здатний пересуватися в чотирьох режимах: на «чистій» електротязі з запасом ходу 70 кілометрів по циклу NEDC, в режимі ДВС-електромотор, коли менш потужний електродвигун виступає в ролі генератора, в режимі гальмування двигуном, коли енергію «запасають» обидва електромотора і максимально динамічному спортрежимом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *